Ce este email marketing-ul?

E-mailul este una dintre cele mai vechi forme de comunicare digitala, dar este si una dintre cele mai eficiente strategii de marketing digital.

Sigur, exista metode mai noi de comunicare cu publicul si clientii, cum ar fi retetele sociale si chat-ul live. Cu toate acestea, deoarece are o baza de utilizatori de peste 4,5 miliarde de oameni, e-mailul ramane liderul canalelor de marketing.

In plus, marketingul prin e-mail are un ROI (return on investment) de 36 USD pentru fiecare dolar cheltuit, ceea ce inseamna ca merita un loc semnificativ in cutia de instrumente a fiecarui agent de marketing.

Totodata, email marketing-ul este inca clasat drept cel mai eficient canal de marketing, depasind retelele sociale, SEO si marketingul afiliat.

De ce? Cu tot hype-ul noilor retele sociale, de ce aceasta metoda veche de zeci de ani este inca una dintre cele mai eficiente strategii de marketing?

​De ce este eficient email marketing-ul?

In ciuda cresterii retelelor sociale, oamenii folosesc email-ul mai mult decat alte platforme. Datele arata ca majoritatea oamenilor folosesc aceasta forma de communicare digitala, iar numarul lor creste in fiecare an.

In plus, prin email marketing detii toate conexiunile – nu trebuie sa iti faci griji cu privire la modificarile algoritmului care iti limiteaza acoperirea. Potrivit HubSpot, patru din cinci agenti de marketing spun ca prefera sa renunte la retelele sociale decat la marketing-ul prin email.

De aceea, construirea unei campanii de marketing prin email de succes este mai importanta ca niciodata.

​Cum trebuie facuta o campanie de email marketing?

  • Ramai cat mai uman – Marketing-ul prin email este popular, ceea ce inseamna ca este, de asemenea, competitiv. Foloseste email-ul pentru a vorbi direct cu potentialii tai clienti, foloseste-le numele si lasa-i sa vada partea umana a marcii tale;
  • Foloseste titluri captivante si sincere – Utilizarea titlurilor de subiecte interesante este cruciala pentru a creste ratele de deschidere a email-urilor, dar ramai la subiect si fara spam. Daca utilizatorii se simt inselati, este posibil sa se dezaboneze sau sa marcheze mesajul tau ca spam, ceea ce afecteaza capacitatea de livrare;
  • Pastreaza mesajele scurte – Cele mai multe email-uri sunt citite de pe un dispozitiv mobil, asa ca pastreaza-ti mesajul concis si la subiect. Directioneaza utilizatorii catre o postare pe blog sau pe un site daca ai nevoie sa le oferi mai multe informatii;
  • Nu cumpara niciodata liste de email-uri. Acest lucru este ilegal in majoritatea cazurilor si nu va oferi rentabilitate investitiei tale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *